Hafiz Zulkafly

Alhamdulillah :)

Khamis, Jun 27, 2013

Assalamualaikum

Alhamdulillah , 25/06/13 , aku pass test JPJ . Kedua dua bahagian lepas . Aku ni kira agak terlambat ambil lesen sebenarnya . Kebanyakkan orang bila abis SPM , terus buat lesen . Aku ? 21 baru nak buat lesen . hahaha . Mana taknya , lepas SPM before futher study , aku rasa benda tu macam tak penting . Tapi bila dah sambung belajar , baru terasa pentingnya lesen tu :D hahaha . Keluar rumah pukul 8 Pagi , sampai rumah pukul 6 petang . Memang barai lah , sebab ramai gila orang yang ade test JPJ hari tu . Lepas tu no yang aku dapat 123/157 orang . Memang belakang belakang lah . Nak menunggu giliran aku sampai tu jangan cakap ah lama nya . Tapi apa apa pon , alhamdulillah , barai barai menunggu pon lulus .




Masa tu jerebu agak teruk jugak . Pening pening kepala menunggu sebab tempatnya open . Kemudian aku pulak lupa bawak face mask . So memang bertambah pening lah jawab nya . Tapi sekarang , alhamdulillah . Jerebu is getting better . Dah dua hari hujan . Pastu hari ni pon angin bukan main kuat lagi . So jerebu pon makin bertambah baik . Kalau tak silap , latest bacaan IPU dekat kawasan aku ni dah bawah 100 . Kalau tak sebelum ni atas 200 . Meh sini tengok perbezaan dalam 3 hari ni .


First day Jerebu sampai sini 

Lepas hujan semalam

Hari ini :)


See , perbezaan yang begitu ketara . Alhamdulillah . Harap akan terus macam ni . Amin . Tempat tempat lain pon aku dengar dah takde sampai cecah tahap IPU yang berbahaya . Banting pon mungkin makin baik kot ? kalau tak silap . Sebab dalam paper cakap macam tu . LOL . kbai o/

biar blog kita buruk , asal kita buat , kita design , kita coding blog kita tu sendiri . DARIPADA blog lawa TAPI hasil dari curi , tiru , orang punya coding baik tak payah . pfft =___='

Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED