Hafiz Zulkafly

Obsession, Addiction & Midsem Break

Isnin, April 07, 2014

Assalamualaikum




yeah , itu dia current addiction . obsession dan seangkatan dengan nya . wallpaper tu sebab aku malas . so aku buat ala ala collage yang tak berapa nak siap . itu semua gambar saif yang aku amek dari instagram dena bahrin . siapa dia dena bahrin ? boleh tanya pakcik google . aku boleh cakap yang aku ni a big fans of him . sumpah ini budak tersangat comel . subhanallah . geram to the max kalau tengok instavid saif ni . lock screen wallpaper dekat phone aku letak gambar dia jugak . see , macam dah gila bayangkan aku ni . nasib . harap dena tak marah sebab aku ciplak gambar saif banyak banyak ye . tak buat apa apa . sekadar nak buat tatapan mata . eh ayat pelik . lupakan . aku memang suka budak kecik yang comel comel ni >_<


midsem break yang tak berapa nak break sangat . cuti seminggu . kerja tak banyak . memang ler tak banyak . sikit itu lah yang payah . assignment banyak tertunggak . sila padan muka pada diri sendiri . sem ni kelam kabut sikit sebab semua subjek ada group assignment . sumpah pening sebab lain subjek , lain group members . lepas tu assignment banyak kena keluar . itu belum kira yang gabung dengan senior . stress . tapi takpe , nak belajar punya pasal kan . jangan salahkan lecturer yang bagi banyak kerja . tapi salahkan diri sendiri yang tak pandai nak manage semua benda tu . sekian . selamat bercuti bagi yang tengah bercuti and selamat bersekolah/berkerja bagi mereka yang sama waktu dengannya .


adios.

2 ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED