Hafiz Zulkafly

Finally.

Sabtu, Oktober 18, 2014

Assalamualaikum.


Aci tak kalau title entry tu kasi kosong macam tu je? Out of idea . Sebab terlalu lama tak update blog . Sekarang tengah fikir masak masak sama ada nak ubah cara ber-blogging atau stop terus . Ramai yang kata kalau dah tak aktif just leave it like that . Supaya kalau orang nak cari tutor still boleh cari .






Walaupun dah sangat lama aku tak update blog , tapi pihak nuffnang still kasi CPUV dekat aku banyak banyak . Ahhh mengapakah ~ Banyak tu on going . Macam mana blog aku boleh dapat CPUV pon aku taktau . Sedangkan aku sangat lama dah tak aktif . Buka pon kadang kadang untuk balas komen komen orang . Apa pon terima kasih nuffnang ~ Sila teruskan usaha murni anda untuk bagi saya lebih banyak CPUV .



Please , request any tutor . Supaya blog ni berfungsi semula seperti dahulu kala . Takkan nak update entry macam ni selalu . Hahaha . Memang confirm takde siapa pon hengen nak baca kan . Ohh ya , nak amek kesempatan nak minta maaf pada mereka yang tak di-walking back balik ke blog korang . Im so sorry , since this semester im not longer staying at the hostel . So im out of the wifi connection coverage . It might be difficult to me to online and payback your visit . In Sha Allah , ade masa akan dibalas semuanyaa :D


bye.


Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED