Hafiz Zulkafly

Terima Kasih Zalora

Rabu, Mac 25, 2015

Assalamualaikum


Pagi tadi tetiba dapat call dari no yang tidak dikenali. Dengan mamainya angkat call.

Dia : En Hafiz ke ni?
Aku : Ye Saya bercakap, tapi siapa ni?
Dia : Ada dekat rumah tak? Sebab nak hantar barang.
Aku: Haa? Barang apa?
Dia : Zalora
Aku : (Dengan serta merta terus segar bugar) Oh ok. Ada dekat rumah. Saya tunggu.


Selang 10 Minit macam tu. Dia call lagi. Bagitau dah sampai bawah. Berlari lari anak aku untuk mendapatkan parcel tersebut. Berbekalkan RM3.00 aku bawak dekat tangan untuk diberi kepada dia. Jumpa dia kasi barang, aku kasi duit. Chow.


So TADAAAA;












Kasut and jam yang aku order dua hari lepas dah sampai ~ Alhamdulillah dah selamat sampai. Cepat and condition barang pon sangat tiptop. Terima Kasih zalora sebab sudi kasi voucher pada tuan hamba. HAHAHA. Apa yang bestnya dekat zalora ni. Sebab boleh Cash On Delivery (COD). Aku cuma dapat voucher RM100 sahaja. So terlebih dalam RM2.90, then aku pilih method COD untuk langsaikan selebihnya.



Aku tahu kasut tu tak lawa. Sila jangan kutuk sebab yang itu je boleh beli dengan voucher. Sedih. Jam tu sekadar nak cukupkan RM100. Sekali terlebih sikit. Apa apa pon terima kasih banyak banyak zalora. Terima Kasih pada Allah juga sebab bagi rezeki dalam bentuk sedemikian. Lepas ni kalau nak buat collaboration lagi, jangan malu malu untuk email saya ye. HEHEHE.


11 ulasan

  1. Wow..Shopping kat Zalora ye!Macam mana boleh dapat Vocher?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia ajak buat collaboration.
      boleh baca sini ; http://hafizzulkafly.blogspot.com/2015/03/first-collaboration.html

      Padam
  2. not bad kasut tu... kalau abg pakai nnti mesti nampak ok je

    BalasPadam
  3. akak pun pernah dpt..reedeem 2 pasang kasut...1psg utk akak & 1 psg utk hubby

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahh akak dapat redeem berapa sampai boleh tebus dua pasang?

      Padam
  4. cantik je kasut tu. jam tu pun lawa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih
      lega bila orang kata tak buruk.
      hehehe

      Padam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED