Hafiz Zulkafly

ASK.FM berwajah baru.

Khamis, Januari 21, 2016


Assalamualaikum.

Aku tak ingat the exact date bila ask.fm berubah wajah. Cuma haritu masa tengok ada app yang kena update aku baca lah satu satu description apa benda new things yang diorang buat sampai suruh update. Kebanyakkan nya minor and major bug fix. Bosan nak update kalau macam tu. 


Sampai dekat ask.fm aku perasan "eh apesal ask.fm pakai icon baru ni?" Maka dengan semangat aku baca description and bila baca new interface/design maka aku update lah dengan sepantas cahaya.


First impression macam wow. Totally changed! So aku memang suka bila benda yang berubah 100% ni. Tanpa explore dengan mendalam maka aku pon dengan semangat memuji new interface ni.






Tapi lepas aku ada masa untuk meng-explore ask.fm ni sepenuhnya. Aku rasa macam indah khabar dari rupa. Hahaha. Eh sesuai ke pepatah aku guna tu? Nevermind lupakan. Aku kecewa sebab dia menyusahkan dan annoying hahaha. Aku rasa adalah lebih baik design yang simple dan paling penting user friendly. Hahaha. 


Ke korang rasa macam mana? Atau aku yang tak reti guna interface baru ni? TT______TT


Bye.

Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED