Hafiz Zulkafly

Hiatus :'(

Selasa, Januari 05, 2016


Assalamualaikum.





Aku ada buat perubahan sikit pada blog. Asalnya aku nak tukar template. Nak guna template lain dari simple template ni. Tapi mood lately ni always swing entah kenapa. Well for first week mungkin macam tu. Masih tak dapat biasakan diri. Mohon tabah dan kuat. // cheering up for myself yeay. Tapi hakikatnya, aku tak pandai nak tipu diri sendiri. :'(



Kadang aku rasa malu dengan orang yang tak pakai domain tapi lebih kerap update blog. Tak macam aku, ada domain sendiri. Tapi, blog buruk, jarang update dan penulisan yang sangat teruk serta tak menarik minat orang baca. So aku buat keputusan untuk hiatus dari dunia blog ni sebab malu sangat TT______TT



Alhamdulillah, aku dah dapat tempat internship. Mula 11/01/16. Doakan supaya Allah permudahkan segala urusan aku dan semua kawan kawan lain yang akan mula internship 10 and 11 haribulan ni.


Bye.

2 ulasan

  1. Blog hyung takde yang buruk pun. Betul tak tipu :) moga hyung berjaya di dunia dan dia akhirat :D

    BalasPadam
  2. Chill laa..take ur time :D
    all the best!

    BalasPadam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED