Hafiz Zulkafly

Upcoming Event

Ahad, April 24, 2016

Assalamualaikum.

Kemaafan dipinta kerana lama tidak meng-update blog. Alhamdulillah ada rezeki online guna laptop adik aku. Laptop aku tengah nazak dekat ICU bawah katil. Mohon sama sama doa agar laptop dan tuan laptop diberi kesihatan yang cepat ya.


Haritu aku ada invite sorang admin instashop ni untuk berkolabrasi dengan blog aku untuk upcoming event. Alhamdulillah, cadangan and invitation aku disambut baik dia. Dan yang paling best, aku offer dekat satu instashop, tapi dua instashop yang sudi nak berkolabrasi dengan aku. Syukur alhamdulillah. Rezeki.


Apa dia upcoming event yang aku nak buat? InshaaAllah dalam awal bulan 5 atau pertengahan bulan 5 aku akan update dekat blog ni. Buat masa terdekat ni masih tak habis berbincang lagi. First time deal jarak jauh and kami cuma menggunakan media whatsapp sahaja. So agak payah sikit. This week kalau takde aral melintang, aku sendiri akan ke Terengganu untuk jumpa direct terus dengan owner instashop tersebut. Moga Allah permudahkan segalanya. Aminn.


By the way, doakan aku cepat sembuh and doakan laptop aku pon cepat baik. Rindu dekat laptop sendiri TT______TT

1 ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED