Hafiz Zulkafly

Domain Bakal Tamat.

Sabtu, Julai 16, 2016

Entry update sekadar memenuhi syarat berblog.

Haritu aku ada terima satu email dari NetKL. Sedar tak sedar, almost setahun aku pakai domain sendiri. So nak dipendekkan cerita, NetKL bagitau yang domain aku nak expired. Dia suruh aku bayar dekat deme cepat cepat untuk mengelakkan sebarang masalah pada blog aku nanti. Masalahnya disini, kenapa aku kena renew domain disaat aku bebetul kering takde duit TT____TT. Like seriously, this shortsem bebetul banyak pakai duit. Itu ini nak kena bayar. Stress dengan financial yang tak berapa nak stabil buat masa ni ;~~;





Aku fikir semula untuk kembali menggunakan domain blogspot seperti dahulu kala. Tapi aku ada rasa sayang and selesa bila dah lama guna domain sendiri, so nak tanya dengan muka tak malu. Ada tak orang yang nak sponsor support domain aku untuk setahun? HAHAHA. bye. 

Andai kata kalau lepas ni korang cuba cari hafizzulkafly.com tapi tak jumpa, mohon paham yang aku dah balik ke blogspot semula. Insha Allah, ada rezeki nanti boleh pakai balik semula domain TT^TT.

Korang tu pon. Rajin rajin lah sikit tolong sekali sekali klik iklan nuffnang aku. So boleh lah aku guna duit nuffnang untuk support bayaran untuk domain aku ni. Hahaha. Okay aku rasa entry ni dah macam entry si pengemis yang desperate. LOL.


4 ulasan

  1. alahai..sedih pulak..semoga dipermudahkan lah yerr..saya tolong klik iklan nuffnang awk..hihihi

    BalasPadam
  2. nak tolong klik tabung, tabungannya tak keluar iklannya. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh kenapa pulak tak keluar iklannya.
      pakai browser apa?

      Padam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED