Hafiz Zulkafly

XPAX #NoKelentong

Khamis, Disember 22, 2016


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Aku rasa perang telco ni takkan ada penyudah. Lepas satu satu pihak telco mempromosikan diorang punya product and services. Baru baru ni pihak XPAX tak terlepas dari memperkenalkan satu sim baru yang dipanggil #NoKelentong. Apa yang menarik tentang sim ni?



Sim ni didatangkan dengan 10GB Basic Internet dengan berkelajuan 64kbps dan juga 10GB internet berkelajuan tinggi untuk Facebook sahaja. So kepada kaki Facebook luar sana, aku rasa sim ini sangat sangat lah berbaloi untuk kalian. Korang boleh menikmati 10GB ni like a boss dengan syarat sim korang mesti aktif. Selain itu, sim terbaru dari XPAX ni juga ada menawarkan internet serendah RM3 untuk 1GB/day.


Untuk rate panggilan dan sms untuk sim ini tidaklah terlalu murah and tidaklah terlalu mahal. Memandangkan sim ini lebih tertumpu kepada penawaran internet yang berkapasiti besar.

Call Rate 30sen/min to all network
SMS Rate 15sen/SMS to all network

Agak agaknya pelanggan XPAX yang sedia ada sebelum ni berminat dengan plan terbaru ini tapi taknak beli no baru. Jangan risau, korang boleh convert korang punya no ke plan terbaru ni dengan PERCUMA. Caranya mudah taip MIG XPAX dan hantar ke 28882. Kemudian follow arahan seterusnya dari pihak XPAX and siap. Semudah ABC. Haa apa tunggu lagi. Kalau berminat sila dapatkan segera yaa. Yang sedia ada, boleh pakat convert ramai ramai. Hehe. Tapi kalau tak salah aku, rata rata pengguna XPAX merindui Internet Burung Hantu. Ye dakk?


Sekian.

5 ulasan

  1. dah takda internet burung hantu rm5 10gb. jadi rm7 dah.
    sedih sikit sebab selalu langgan internet burung hantu utk download movie. hahahhaha :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi before ni kalau amek internet bulanan, burung hantu akan dapat for free kan?

      Padam
    2. yup, sekarang takda dh rasanya T^T
      walaupun dpt rm30 5gb sebulan. cepat je habis tu. hahahhaha

      Padam
    3. betul betul. lagi lagi kalau on 4G.
      saya punya 10GB sebulan pon tak cukup TT___TT

      Padam
  2. Celcom Xpax burung hantu masih ada (23/4/2017) utk pemegang Xpax kad yg versi lama. Yg baru dgr kata mmg takda. Pakages mcm biasa. Topup Rm10, dpt 5 hari aktif 512mb waktu siang dan 10gb waktu mlm (1-7am)

    BalasPadam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED